Otwock, dnia 25.07.2019 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku ogłasza nabór wniosków
o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanych bezrobotnych:
w ramach projektu „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie otwockim (III)"
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020" ---- RPO
o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanych bezrobotnych:
w ramach projektu „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie otwockim (III)"
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020" ---- RPO
W ramach niniejszego naboru mogą zostać skierowane osoby w wieku 30 lat i więcej, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Otwocku, należące co najmniej do jednej z grup defaworyzowanych, tj.:
|
ZASADY NABORU WNIOSKÓW
Termin składania wniosków: | 01.08.2019 r. - 08.08.2019 r. do godz. 15.30 |
Miejsce składania wniosków: | Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku, ul. Górna 11 godziny urzędowania od 08:00 do 16:00 Sekretariat urzędu - pokój nr 14 e – mail: sekretariat@pup.powiat-otwocki.pl |
Sposób i forma składania wniosków: |
|
WARUNKI UBIEGANIA SIĘ O REFUNDACJĘ KOSZTÓW WYPOSAŻENIA LUB DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY DLA SKIEROWANEGO BEZROBOTNEGO:
Kto może składać wnioski: | O refundację może się ubiegać podmiot prowadzący działalność gospodarczą, który spełnia łącznie następujące warunki:
O refundację mogą się ubiegać niepubliczne przedszkole lub niepubliczna szkoła, które spełniają łącznie następujące warunki:
O refundację może się ubiegać producent rolny, który spełnia łącznie następujące warunki:
O refundację mogą się ubiegać żłobek lub klub dziecięcy lub podmiot świadczący usługi rehabilitacyjne, które spełniają łącznie następujące warunki:
|
ZASADY OCENY WNIOSKÓW
KRYTERIUM OCENY WNIOSKU | PUNKTACJA |
Ocena merytoryczna wniosku | |
| |
| 3pkt |
| 2pkt |
| 1pkt |
| |
| 5pkt |
| 3pkt |
| 1pkt |
| 0pkt |
| |
| 5pkt |
| 3pkt |
| 0pkt |
| |
| 5pkt |
| 3pkt |
| 0pkt |
| -5pkt |
| |
| |
| 5pkt |
| 2pkt |
| 1pkt |
| |
| 5pkt |
| 3pkt |
| 1pkt |
| |
| 5pkt |
| 1pkt |
SUMA | 33 |
MINIMALNA LICZBA PUNKTÓW JAKA TRZEBA UZYSKAĆ, ABY WNIOSEK ZOSTAŁ POZYTYWNIE ZAOPINIOWANY | 18 |
Maksymalna możliwa do zdobycia liczba punktów: 33
Minimalna liczba punktów jaką potrzeba uzyskać, aby wniosek został rozpatrzony: 18
Spośród zaakceptowanych wniosków pierwszeństwo w realizacji uzyskają te, które otrzymały największą liczbę punktów.
Realizacja wniosków będzie następowała do wyczerpania przeznaczonego na ten cel limitu środków finansowych.
DOTATKOWE INFORMACJE
Maksymalna kwota dotacji: | Wysokość refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy nie może przekroczyć kwoty 25.000,00 zł |
Planowana ilość osób do objęcia programem: II nabór | 1 osoba |
Sposób rozpatrywania wniosków: |
Urząd zastrzega sobie prawo do zmian w założeniach niniejszego naboru wniosków. |
Środki odwoławcze przysługujące składającemu wniosek: |
|
Druki do pobrania ze strony www.otwock.praca.gov.pl | Dla Przedsiębiorców i Pracodawców/ Dokumenty do pobrania/ więcej/ Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy lub Aktualności „Regulamin dotyczący refundacji kosztów wyposażenie lub doposażenia stanowiska pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Otwocku" RPO ---„Wniosek podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą, producenta rolnego, niepublicznego przedszkola lub niepublicznej szkoły o przyznanie refundacji ze środków Funduszu Pracy kosztów wyposażenie lub doposażenia stanowiska pracy (…)" RPO --- „Wniosek żłobka lub klubu dziecięcego, podmiotu świadczącego usługi rehabilitacyjne o przyznanie refundacji ze środków Funduszu Pracy kosztów wyposażenie lub doposażenia stanowiska pracy (…)" |
Wnioski złożone przed lub po wskazanym terminie naboru wniosków nie podlegają rozpatrzeniu.