Ogłoszenie naboru wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby bezrobotnej w ramach środków Funduszu Pracy

Print Drukuj
Loga PUP i CAZ


Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku ogłasza nabór wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby bezrobotnej w ramach środków Funduszu Pracy.

Termin składania wniosków: 14.02.2024r. - 16.02.2024r.

Wsparciem będą objęte 2 osoby bezrobotne.
 
Osoby bezrobotne do 30 roku życia przed otrzymaniem wsparcia będą objęte oceną umiejętności cyfrowych, w przypadku konieczności podwyższenia kompetencji, osoba bezrobotna będzie skierowana na szkolenie „ECDL BASE".

UWAGA:
  • maksymalna kwota o którą można wnioskować wynosi 6-krotność przeciętnego wynagrodzenia (przeciętne wynagrodzenie w III kwartale wynosiło 7 194,95 zł),
  • osoby zainteresowane prosimy o zapoznanie się z załączonym Regulaminem,
  • wnioski można składać osobiście w siedzibie urzędu: ul. Górna 11, 05-400 Otwock, drogą pocztową lub za pośrednictwem kuriera. W przypadku złożenia wniosku za pośrednictwem poczty lub kuriera decyduje data wpływu do urzędu,
  • wnioski należy składać wyłącznie na obowiązującym formularzu opracowanym przez PUP w Otwocku,
  • wniosek należy wypełnić czytelnie bez pozostawiania niewypełnionych rubryk/ punktów, jeżeli któraś z pozycji wniosku nie dotyczy Wnioskodawcy należy wpisać: „nie dotyczy", „brak", nie posiadam", nie wymagane"; niedopuszczalne jest modyfikowanie lub usuwanie elementów wniosku – dopuszcza się dodawanie stron, rozszerzanie rubryk wynikających z objętości treści,
  • wniosek powinien być trwale połączony uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek strony,
  • należy sporządzić kopie wniosku, ponieważ Urząd nie wydaje wniosku oraz nie sporządza jego kopii,
  • wniosek przed jego złożeniem nie podlega konsultacji.
     
Numer telefonu pod którym można uzyskać więcej informacji: 22 779 37 14 w. 226.
 

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu