Zadania zawodowe:
|
- zarządzanie działalnością klubu w zakresie działalności artystycznej, rozrywkowej i gastronomicznej;
- analizowanie rynku rozrywki, kultury i sztuki na terenie działania klubu pod kątem przygotowania oferty kulturalno-rozrywkowej i gastronomicznej klubu;
- przygotowywanie planów strategicznych i bieżących funkcjonowania klubu wraz z budżetowaniem;
- tworzenie planów marketingowych dla klubu muzycznego;
- realizowanie programu kulturalno-rozrywkowego zgodnie z profilem klubu muzycznego, w tym zapewnianie występów zespołów muzycznych, solistów oraz didżejów;
- dbałość o najwyższy poziom świadczonych usług i oferty kulturalno-rozrywkowej;
- kreowanie wizerunku klubu muzycznego wśród potencjalnych gości na rynku lokalnym oraz ogólnopolskim;
- realizowanie działań wizerunkowych, zgodnych z profilem muzycznym klubu
i profilem klienta;
- nawiązywanie i utrzymanie relacji z kluczowymi klientami i partnerami;
- negocjowanie warunków kontraktów z wykonawcami muzyki i dostawcami;
- realizowanie budżetów sprzedażowych;
- koordynowanie działalności oraz sprawowanie kontroli wewnętrznej
w komórkach organizacyjnych klubu muzycznego;
- przygotowywanie ofert, wycen, kalkulacji i raportów sprzedażowych;
- rekrutowanie, motywowanie i szkolenie pracowników;
- pełnienie nadzoru nad działaniami podległego personelu;
- tworzenie warunków do zapewnienia bezpieczeństwa w klubie (organizowanie ochrony, zlecanie zapewnienia ochrony podmiotowi zewnętrznemu itp.);
- zapewnienie bezpiecznego środowiska pracy, przestrzeganie przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska.
|